جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
کد خبر : 19
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 جولای 2016 - 17:48
1,050 بازدید

مذاکرات مدیران شرکت آپاتک با فعالان صنعت کامپوزیت کشور

مدیران شرکت روسی آپاتک با تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت کامپوزیت در ایران دیدارهایی برگزار و از مجموعه های تولیدی آنها نیز بازدید به عمل آوردند.؛

ApATeCh

اعضای محترم انجمن کامپوزیت ایران ، همانگونه که قبلا نیز از طریق وبسایت و خبرنامه الکترونیکی اطلاع رسانی شد، مدیران شرکت آپاتک ( از شرکتهای فعال در حوزه صنعت کامپوزیت در کشور روسیه) با هماهنگی ستاد توسعه فن آوریهای مواد و ساخت پیشرفته، با تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت کامپوزیت در ایران دیدارهایی برگزار و از مجموعه های تولیدی آنها نیز بازدید به عمل آوردند. همچنین چهار شنبه ۳۰ تیرماه نیز با چند شرکت عضو انجمن در محل دفتر انجمن مذاکراتی را انجام دادند. امید است این دیدارها در جهت گسترش تعاملات فیمابین صنایع دو کشور نتایج پر باری را برای طرفین به همراه داشته باشد.
استقبال از اینگونه تعاملات و توجه به منافع طرفین در عین توجه به منافع صنعت، داخل مهمترین بخش اینگونه مذاکرات است که سرلوحه دیدارهایی از این دست میباشد. ضمن تشکر از اقدامات ستاد توسعه فن آوریهای مواد و ساخت پیشرفته و همکاری اعضای انجمن برای گسترش تعاملات بین المللی، امیدوار هستیم شاهد توسعه و پیشرفت این صنعت هایتک و دانش بنیان در کشور باشیم.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 5.00
[ 1 رای ]

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات