جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 26 April 2024
کد خبر : 1113
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 ژانویه 2017 - 16:08
623 بازدید

اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب‌ و کار برگزار میشود

اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب‌وکار با رویکرد اشتغال و کاریابی اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود؛

۹۵۱۱۰۶

به گزارش وب سایت ایران پلیمر (بسپار)، اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب‌وکار با رویکرد اشتغال و کاریابی اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت و کسب‌وکار با رویکرد اشتغال و کاریابی با شعار «توسعه پایدار، فرهنگ کارآفرینی» از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی استان تهران و با حضور شرکت‌های صنعتی، تجاری، خدماتی و سازمان‌ها و نهادهای دولتی در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با فضای صنعت و کسب‌وکار و تسهیل در امر اشتغال اقشار تحصیلکرده و ماهر کشور با همکاری مراکز دانشگاهی، دولتی و بخش خصوصی است.

این نمایشگاه در ۵ محور «مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی هوافضا و مهندسی متالورژی»، «مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات»، «مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی معدن و مهندسی نفت»، «مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر و رنگ و مهندسی نساجی» و «مدیریت و مهندسی صنایع» آخرین دستاوردهای پژوهشگران را ارائه می‌دهد.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات