جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
کد خبر : 1425
تاریخ انتشار : شنبه 24 ژوئن 2017 - 19:53
1,026 بازدید

کتاب ۸ بعد رهبری منتشر شد

کتاب 8 بعد رهبری برای تبدیل شدن به رهبری بهتر؛

the-8-dimensions-of-leadership

کتاب ۸ بُعد رهبری که توسط آقای مهندس رضا حجتی (از اعضای هیئت مدیره انجمن) ترجمه شده است حاصل پژوهشهای بیش از ۴۰ سال شرکت Inscape می باشد و در زمره کتابهای تحول آسا در مهارتهای رهبری برای استفاده هم در محیط کار و هم در محیط غیر کار می باشد. شاید یکی از مهمترین دلایل آن روش تهیه این کتاب است که در نتیجه مصاحبه با بیش از ۲۷ هزار رهبر در دنیا طی ۱۰ سال گردآوری شده است. رهبران موفقی که به بیان دلایل موفقیت ها و شکست های خود در سازمانهای تحت رهبری خود پرداخته اند و امروز، این تجارب آنها در قالب مدلی جامع درآورده شده است و به صورت “درسهای بسیار آموزنده” فرصت ارتقاء مهارتهای کاربردی رهبری را برای علاقه مندان به این حوزه فراهم آورده است.

با خواندن کتاب مذکور ابتدا نسبت به انواع سبکهای رهبری آشنا می شوید. سپس از بین این ۸ بُعد، سبک رهبری خود را شناسایی می کنید و در نهایت بر اساس بُعد اصلی رهبری خود، برگه پنجم کتاب به شما پیشنهاد می کند که کدام فصلها را می بایست بخوانید تا بتوانید درسهایی بیاموزید که کارایی شما را در امر رهبری ارتقاء دهد. در واقع این کتاب برای هر شخص فصلهای خاص مربوط به او را پیشنهاد می دهد و برای هر درس یک مطالعه موردی نیز ذکر می کند و از این منظر کم نظیر است. توصیه ای که به شما عزیزان داریم این است که قبل از شروع به خواندن کتاب ابتدا به برگه پنجم کتاب با تیتر “خلاصه روش مطالعه کتاب ۸ بُعد رهبری” مراجعه فرمایید. راهنماییهای لازم را دریافت خواهید کرد.

از آنجایی که امروزه مدیران برای موفقیت بیشتر در سازمان علاوه بر نقش “مدیر” می بایست نقش “رهبری” را نیز به خوبی بیاموزند و آن را اجرا کنند لذا خواندن این کتاب را به همه شما مدیران، کارآفرینان، مسئولان و دست اندرکاران چرخه صنعت کشور و سایر علاقه مندان به این حوزه پیشنهاد میکنیم.

کارگاههای بین المللی گروه مدیریتی آرشیام توسط اساتیدی که مدرک بین المللی از شرکت INSCAPE دریافت کرده اند به زبان انگلیسی و فارسی برگزار میگردد.

قیمت این کتاب ۱۹۸۰۰۰ ریال است و علاقمندان جهت خرید میتوانند با دفتر انجمن کامپوزیت ایران (۴۴۰۰۳۸۱۷) یا دفتر شرکت آرشیام (۸۸۲۴۹۵۵۷) تماس حاصل فرمایند.

amg

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات