پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25 April 2024
کد خبر : 1799
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژانویه 2018 - 17:02
367 بازدید

تولید مواد کامپوزیتی نیمه آماده به روش جدید

شرکت ماشین آلات کامپوزیتی Roth خط آزمایشگاهی جدیدی را برای پیش آغشته ها و کاربردهای صفخات آلی معرفی کرده است که سامانه های ماتریس ترموپلاستیک تا دمای 400 درجه سانتیگراد را فرآیند میکند تا مواد کامپوزیتی نیمه آماده را تهیه کند؛

شرکت ماشین آلات کامپوزیتی Roth خط آزمایشگاهی جدیدی را برای پیش آغشته ها و کاربردهای صفخات آلی معرفی کرده است که سامانه های ماتریس ترموپلاستیک تا دمای ۴۰۰ درجه سانتیگراد را فرآیند میکند تا مواد کامپوزیتی نیمه آماده را تهیه کند. این مواد طی مراحل بعدی به صورت محصول نهائی در می آیند. این خط آزمایشگاهی بر اساس فناوری غلتک زنی با عرض ۶۰۰ میلی متر و محدوده سرعت یک تا ۴۰ متر دبر دقیق استفاده میکند. اولین غلتک بین دو صفحه گرم شده نصب شده است و به منظور یکنواخت سازی پیش آغشته به کار میرود. غلتک دوم در بخش انتهایی گرمادهی وافع شده است تا به پرداخت محصول کمک کند.
این ماشین جدید امکان تحقیقات و اجرای آزمونهای مجزا برای همه انواع رزین و الیاف را فراهم میکند و میتوان یک واحد خوراک پودری شکل برای فراورش پودر یا گرانول را به جای فویل ورقه ای به ان افزافزود. کارخانه Roth دارای ماسوره ی الیاف با ۸۰ موقعیت قرقره، ۸ بازکننده و ۳ باز پیچش است و امکان پهن نمودن ویژه ای را برای الیاف به وجود می آورد.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات