جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
کد خبر : 144
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آوریل 2016 - 10:28
1,570 بازدید

برگزاری جلسه هم اندیشی انجمن ها با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

پیرو دعوت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کل کشور، نشست هم اندیشی با تشکل ها و انجمن‌های صنفی در مورخ بیست و سوم فروردین سال نود و پنج در محل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کل کشور برگزار گردید.؛

Water and Wastewater Engineering Company

در این نشست که آقای مهندس جانباز، مدیریت عامل شرکت آب و مهندسی فاضلاب کشور و جمعی از معاونان ایشان از جمله آقای مهندس قانع و تشیعی و سایر مدیران حضور داشتند، انجمن‌های تولید کنندگان لوله PVC ، انجمن لوله پلی اتیلنی، انجمن لوله فولادی، انجمن سازندگان شیرآلات، فدراسیون آب، جامعه مهندسی مشاور و همچنین آقایان دکتر رفیعی (نائب رئیس هیئت مدیره انجمن) و مهندس تاملی (دبیر انجمن ) از طرف انجمن کامپوزیت ایران حضور داشتند.

در ابتدای جلسه پس از ارائه توضیحات آقای مهندس جانباز در خصوص هدف از تشکیل این جلسات و مشکلات عدیده سال گذشته در خصوص تخصیص اعتبار، کلیت پروژه‌های مختلف و فعالیتهای صورت گرفته تشریح گردید و سپس انجمن‌ها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. آقای دکتر رفیعی از طرف انجمن کامپوزیت در این جلسه به پنج محور اصلی (۱) توجه به تولید کنندگان لوله GRP و به خصوص موضوع مطالبات و تعدیل قیمت قراردادهای آنها، (۲) مشکلات موجود در فرآیند امتیازدهی مناقصات، (۳) مشکلات بازرسی لوله GRP (کامپوزیت) ، (۴)عدم آشنایی کافی در کشور در این مقوله (۵) و لزوم رتبه بندی تولید کنندگان لوله GRP اشاره کردند. آقای مهندس جانباز نیز با اشاره به این مطلب که کلیه موارد عنوان شده توسط انجمن کامپوزیت بسیار حایز اهمیت می‌باشند، دستور دادند که کارگروه مشترکی بین انجمن های صنفی و جامعه مهندسی مشاور به همراه مرکز تحقیقات و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کل کشور تشکیل گردد تا مهندسین مشاور بیشتر با مزایای لوله GRP آشنا شوند. همچنین ایشان تاکید داشتند که موضوع رتبه بندی با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کل کشور حتماً باید صورت پذیرد. همچنین با توجه به اشاره آقای دکتر رفیعی به کمیته لوله انجمن کامپوزیت،‌ایشان اعلام کردند که در خصوص اصلاح فرآیند و کم و کیف امتیازدهی تولید کنندگان لوله، چنانچه دیدگاه‌های کمیته لوله انجمن کامپوزیت به دفتر آقای مهندس قانع ارجاع گردد، در اسرع وقت جلسه‌ای را با حضور انجمن و دعوت از تولید کنندگان و سایر مبادی ذیربط تشکیل داده، موضوع را بررسی خواهند کرد.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات