جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19 April 2024
کد خبر : 1784
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دسامبر 2017 - 19:22
992 بازدید

نمایشگاه و نشست تخصصی توانمندیهای داخلی تولید و کاربرد انواع لوله در بخش آب برگزار شد 

نشست تخصصی “توانمندیهای داخلی تولید و کاربرد انواع لوله در بخش آب” طی 2 روز در تاریخهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه ۹۶ در محل وزارت نیرو با همکاری و حمایت انجمن کامپوزیت ایران، سندیکاها و دیگر انجمن‌های صنفی تولیدکننده ...؛

نمایشگاه و نشست تخصصی توانمندیهای داخلی تولید و کاربرد انواع لوله در بخش آب کشور در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ماه برگزار شد. در این همایش شرکتهای تولید کننده عضو انجمن کامپوزیت (شرکتهای آریا کاوان و پیشتاز صنعت پارس خرم) و دیگر تولید کننده لوله کامپوزیت شرکت فراسان مشارکت داشتند.


این همایش با تلاش و کوشش زیاد شرکت خانه آب آیران برگزار گردید. کیفیت این برگزاری به دلیل نگاه تخصصی به موضوع و مشارکت و محوریت انجمنها و سایر تشکلها به حدی بالا بود که تخلف اندک برخی سخنرانان از قوانین ارائه تدوین شده توسط کمیته راهبردی نتوانست کل موضوع را تحت تاثیر قرار دهد.
در ارائه تشکلها سعی بر این بود که ضمن معرفی تشکلها و اقدامات آنها صنعت مورد نظر نیز معرفی گردد. از سوی انجمن کامپوزیت ایران آقای دکتر رهام رفیعی نائب رئیس هیئت مدیره انجمن و رئیس کمیته تولیدکنندگان لوله های کامپوزیت، عهده دار ایراد سخن از طرف انجمن کامپوزیت بودند که در ارائه خود با معرفی انجمن و کل تولید کنندگان لوله های کامپوزیت در کشور راجع به محسنات لوله کامپویت مطالبی را بیان کردند. نقل به مضمون ایشان گفتند ، ما ادعا نمیکنیم که لوله های کامپوزیت بر هردرد بی درمان دواست اما لوله های کامپوزیت دارای برخی خواص است که در موارد خاص برتری به سایر محصولات دارد اما هر محصولی جایگاه خود را برای استفاده دارا است. ایشان همچنین به چالشهای تولید کنندگان اشاره کردند.

احداث دبیرخانه دائمی از دیگر اقدامات بسیار ارزشمند بود که امیدوار هستیم ثمرات خود را بخوبی نشان دهد.
در زمان برگزاری پنل ها و حاشیه این همایش در مذاکره با انجمن مهندسین مشاور مقرر شد جلسات تخصصی با انجمن کامپوزیت ایران در خصوص بررسی مسائل فنی و توانمندیهای لوله های کامپوزیت ادامه یابد. انجمن کامپوزیت ایران با جدیت این موضوع را پیگیری خواهد نمود.

همچنین براساس مذاکرات انجام شده با آقای مهندس نوربخش ، دبیر این همایش مقرر شد در آینده نزدیک موضوع چالشهای صنعت در حوزه آب و فاضلاب در جلسه و نشستی با مسئولین ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گیرد. اطلاعات و خبرهای مربوط به این همایش در آدرسهای زیر قابل پیگیری است.
https://t.me/Pipe_Water

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات