جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday 3 May 2024
کد خبر : 566
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فوریه 2013 - 8:42
917 بازدید

حضور اعضاء انجمن در اولین نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات دریایی ایران

اولین نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات دریایی ایران در تاریخ 8 الی 11 بهمن ماه سال 91 با حضور 115 شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد؛

اولین نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات دریایی ایران در تاریخ ۸ الی ۱۱ بهمن ماه سال ۹۱ با حضور ۱۱۵ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
شرکت های حاضر در نمایشگاه آخرین دستاوردهای نوین خود را شامل محصولات کامپوزیت پلیمری با کاربری در صنایع دریایی، محصولات پلاستیک با کاربری در صنایع دریایی، هدایت و ناوبری دریایی، سیستم هدایت کشتی، سیستم تجهیرات راهبری کشتی، فناوری رادارها، سیستم های امنیتی، سیستم مانیتورینگ، تجهیزات حفاظتی و دفاع کشتی، تکنولوژی برق فشار قوی، سیستم های هوای فشرده و تجهیزات و وسایل عرشه در معرض نمایش گذاشتند. شرکتهای آبزیان نیل پارس، فراسان و کامپوزیت آسیا از اعضای این انجمن بودند که در این نمایشگاه حضوری فعال داشتند.

نمائی از غرفه شرکت صنایع آبزیان نیل پارس

نمائی از غرفه شرکت فراسان

نمائی از غرفه شرکت کامپوزیت آسیا

در حاشیه نمایشگاه دبیر کمیته اجرایی انجمن با یکی ازمسئولین و برگزارکنندگان نمایشگاه دیدار و در خصوص عدم اطلاع رسانی به انجمن کامپوزیت برای حضور بیشتر اعضای این انجمن مذاکره نمود که مقرر شد مکاتباتی در این خصوص انجام پذیرد تا در نمایشگاههای بعدی همکاری در جهت اطلاع رسانی صورت پذیرد.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات