شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
کد خبر : 757
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اکتبر 2016 - 18:49
1,495 بازدید

آغاز به کار مجدد فعالیت شرکت رهیاب کیفیت و فنآوری

این شرکت پس از مدتی توقف تولید، فعالیت مجدد خود را از سال جاری آغاز نموده است. شرکت رهیاب کیفیت و فناوری (سهامی خاص) در سال 1378 کارخانه تولید محصولات الیاف شیشه را با ظرفیت تولید سالانه بیش از 4000 تن مت سوزنی با گرماژ 100 تا 900 گرم بر متر مربع در انواع پودری و روغنی احداث نمود؛

rahyab-q-t

کارخانه تولید محصولات الیاف شیشه شرکت رهیاب با بهره گیری از تکنولوژی روز و بکارگیری کادر مجرب در زمینه های تولید، کنترل کیفی، بازاریابی و فروش، محصولات خود را با نام تجاری “تماشا” به بازار عرضه می نماید.
دقت و یکنواختی بالای توزیع الیاف در محصول تولیدی، انعطاف پذیری، سطح اتوماسیون مناسب، بکار گیری مواد اولیه مرغوب و حتی تولید طبق سفارش و خواست مصرف کننده از جمله مزایای محصولات تماشا می باشد.
شرکت رهیاب کیفیت و فناوری با تکیه بر کیفیت و قیمت رقابتی محصولات خود نه تنها در ایران مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت بلکه در سال ۱۳۸۸ توانست اولین صادر کننده محصولات الیاف شیشه به کشورهای همسایه که خود تولید کننده این محصولات هستند باشد.
محصولات الیاف شیشه تماشا از تیرماه سال جاری با کیفیت و قیمت رقابتی قابل دسترس مصرف کنندگان محترم می باشد تا سهم بیشتری در جهت حمایت از تولیدات ملی و گام موثری در اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۱ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعید رضا قادری چهارشنبه , 5 اکتبر 2016 - 11:09

با سلام و تشکر از تغییر بموقع عکس ضمیمه شده به مطلب


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات