شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 27 April 2024
کد خبر : 806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اکتبر 2016 - 8:39
987 بازدید

معرفی پوشش های اپوکسی جدید برای دیوار و سقف ساختمان

شرکت Flowcrete Americas پوشش هاي با عملكرد بالا جهت استفاده بر روي ديوار ها و سقف ها معرفي كرد. Flowcrete سه سامانه پوششي اپوكسي مقاوم در برابر سايش و خراش به محدوده محصولات Flowgard اضافه كرده است؛

flowgard

به نقل از ایران پلیمر، شرکت Flowcrete Americas پوشش های با عملکرد بالا جهت استفاده بر روی دیوار ها و سقف ها معرفی کرد. Flowcrete سه سامانه پوششی اپوکسی مقاوم در برابر سایش و خراش به محدوده محصولات Flowgard اضافه کرده است.

مشتریان می توانند برای افزایش دوام و استحکام سامانه پوششی از الیاف شیشه نیز جهت تقویت پوشش استفاده نمایند. بسیاری از ساختمان های صنعتی و اداری می توانند از مزایای این پوشش های پلیمری مخصوص دیوار و سقف بهره ببرند. بعضی از موارد کاربرد این پوشش ها عبارتند از: کارخانه های تولید مواد غذایی و نوشیدنی ها ، کارخانه های داروسازی ، لباسشویی های تجاری و محل نگهداری حیوانات.

این پوشش ها دارای مقاومت عالی در برابر حلال های خورنده و مواد غذایی می باشند. بر خلاف رنگ های متداول ، آلودگی ها و لکه ها را می توان به آسانی با شستشو با آب داغ و یک اسفنج نرم از روی سطح پاک کرد. سامانه های Flowgard را می توان با آب داغ یا پاک کننده های ویژه و عوامل ضد عفونی استریلیزه کرد (بدون آنکه به ساختار پوشش آسیبی برسد). سامانه پوشش اپوکسی Flowgard یک لایه نهایی مقاوم در برابر UV با پایداری رنگ بالا ایجاد می کند که هیچگونه ترک و منفذی در آن وجود ندارد. پوشش های مخصوص دیوار و سقف Flowgard در برابر پوسته شدن و ترک خوردن مقاوم می باشند و در محدوده گسترده ای از فام ها موجود می باشند.

در مکان هایی که احتمال ضربات تصادفی یا خراش وجود دارد می توان برای بهبود مقاومت ضربه ، مقاومت سایشی و مقاومت شیمیایی از فایبرگلاس بعنوان تقویت کننده استفاده کرد. Flowcrete بخشی از The Euclid Group (که یک گروه شیمیایی ساختمانی و زیر مجموعه RPM International است) می باشد. دفتر مرکزی آن در Spring, Texas قرار دارد.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات