یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday 28 April 2024
کد خبر : 831
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 نوامبر 2016 - 16:44
696 بازدید

اعزام هیات تخصصی به نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنایع نفت‌، گاز و پتروشیمی چین

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس به منظور حمایت از توسعه تعاملات بین‌المللی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان کشور از اعزام هيات تخصصي به يازدهمين نمایشگاه بین‌المللی تجهيزات نفت‌، گاز و پتروشيمي شهر شانگهای چین (SIPPE) توسط شرکت مدیریت صادرات فناوري ایرانیان حمایت نموده است؛

sippe2016  chtf2016

شرکت­های محترم فناور و دانش بنیان

با سلام و احترام؛

به استحضار می­رساند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس به منظور حمایت از توسعه تعاملات بین‌المللی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان کشور از اعزام هیات تخصصی به یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات نفت‌، گاز و پتروشیمی شهر شانگهای چین (SIPPE) توسط شرکت مدیریت صادرات فناوری ایرانیان حمایت نموده است.

یازدهمین دوره این نمایشگاه با همکاری مسئولین ایالتی شانگ­های و کمیسیون بهبود تجارت بین­ الملل چین از ۲۵ الی ۲۷ آبان ۹۵ با موضوعات «نفت، ادوات و تجهیزات نفتی و فناوری‌های حوزه فرآورده ­ها، محصولات و آثار زیست­ محیطی انرژی» برگزار می­گردد. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۵، تعداد ۳۱۰ شرکت­ کننده و ۱۷هزار بازدیدکننده را میزبانی کرده است و بطوریکه تاکنون بیش از ۳۷۰۰ شرکت از ۵۰ کشور و منطقه (کشورهای آمریکا، استرالیا، ایتالیا، سنگاپور، کانادا، آلمان، انگلیس، اتریش، کره، فرانسه، امارات، سوئیس، روسیه، ایران و غیره) را در خود جای داده است.

لازم به ذکر است که انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی نفت (استصنا) از حامیان نمایشگاهی مذکور می­باشند. همچنین با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این فرصت ایجاد گردیده است که کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند حدود بیست میلیون ریال از کل هزینه‌های بازدید از این رویداد را در قالب تسهیلات بلاعوض دریافت نمایند.

لذا علاقه مندان میتوانند جهت ثبت‌نام در تور فوق، حداکثر تا تاریخ  ۹ آبان ماه سال جاری ، با شماره های تماس ۷-۷۶۲۵۰۷۳۵ (آقای مهندس صدوق) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که شرکتهای عضو پورتال جامع محصولات فناورانه کشور (www.HitechExport.ir) در اولویت ثبت نام هستند.

کاتالوگ SIPPE

کاتالوگ CHTF

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات