جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
کد خبر : 1014
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دسامبر 2016 - 16:43
1,275 بازدید

برگزاری پاویون تخصصی ایران در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت کامپوزیت روسیه+اطلاعات تکمیلی

ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته با همکاری رایزنی همکاری‌های فناوری و نوآوری ایران در مسکو و حمایت معاونت امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی، با هدف کمک به اجرای برنامه توسعه زیرساخت صادرات محصولات دانش بنیان، از برگزاری پاویون تخصصی ایران در نمایشگاه بین المللی کامپوزیت روسیه (Composite Expo) حمایت می‌کند؛

composite-expo-moscow2017

این نمایشگاه از سال ۲۰۰۸ در شهر مسکو برگزار می‌شود. پیش بینی می‌شود در نمایشگاه امسال بیش از ۱۸۰ غرفه مشتمل بر ۱۱۰ شرکت روسی و ۸۰ شرکت خارجی از ۲۰ کشور مختلف حاضر شوند. در نمایشگاه سال گذشته افزون بر ۱۶۰۰۰ نفر از نمایشگاه بازدید کردند که ۹۳ درصد آن ها متخصصانی از حوزه‌های مختلف صنعتی بودند. این امر، نشان دهنده تقاضای روبه رشد بازار روسیه برای به کارگیری مواد و فناوری های نوین در صنایع گوناگون می باشد.
دهمین دوره این نمایشگاه از ۲۸ فوریه تا ۲ مارس ۲۰۱۷ (سه شنبه ۱۰ تا پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۵) در فضایی بالغ بر ۶۰۰۰ مترمربع در سالن‌های ۱ و ۲ مرکز نمایشگاهی Expocentre Fairgrounds برگزار می‌شود.
شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه که تمایل دارند در نمایشگاه فوق شرکت نموده و غرفه داشته باشند، می‌توانند تا ۱۵ دیماه، با دبیرخانه ستاد به شماره ۲۶۷۵۰۴۶۹-۰۲۱ تماس گرفته و یا اطلاعات خود را به پست الکترونیکی Info@amc.isti.ir ارسال نمایند.

time-table-composite-show-moscow-2017
اطلاعات تکمیلی راجع به نمایشگاه به شرح پیوست ارسال می گردد.

اطلاعیه شماره ۲

قابل توجه متقاضیان شرکت در نمایشگاه کامپوزیت مسکو
موضوع: پاویون تخصصی ایران در نمایشگاه Composite-Expo روسیه
با سلام و احترام
معاونت امور بین الملل و تبادل فناوری با هدف اجرای برنامه توسعه زیرساخت صادرات محصولات ساخت داخل از برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه کامپوزیت روسیه حمایت می‌کند. ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری رایزنی همکاریهای فناوری و نوآوری ایران اجرای این پاویون را به عهده دارند.هزینه های مربوط به این نمایشگاه به شرح زیر می باشد.
الف) هزینه هر متر غرفه: ۳۱۳ یورو
ب)  هزینه ساخت هر متر غرفه: بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ یورو متناسب با طرح و نقشه و متریال مورد استفاده
ج) هزینه تور: هر نفر ۶۱ میلیون ریال
تذکر ۲: هزینه تور برای هر نفر با نظر گرفتن بلیط رفت وبرگشت هواپیما (هواپیمایی ایرفلوت روسیه) + بیمه سفر، هتل ۵ ستاره تاپ crowne plaza (در نزدیکی محل نمایشگاه) باصبحانه برای هرنفردراتاق دونفره، ویزا هزینه رجیستر وشرکت در نمایشگاه به ازای هرنفر، هزینه مترجم و لیدر )برای کل گروه(، بازدید از اماکن توریستی، ترانسفرهای فرودگاهی.
تذکر ۳: هزینه تور بر اساس نرخ کنونی هتل و بلیط هواپیما محاسبه شده و برنامه آن در جدول ارائه شده در فایل پیوست ارائه شده است.
د) سقف حمایتی معاونت علمی و فناوری تا ۷۰% هزینه های تهیه غرفه ( موارد الف، ب) میباشد که پیش از برگزاری نمایشگاه اعطا خواهد شد.
تذکر ۴: حد اکثر فضای قابل ارائه برای هر شرکت ۹ متر بوده و چنانچه هر یک از شرکت کنندگان تمایل به اخذ غرفه بزرگتر داشته باشد، کل هزینه های متراژ اضافه بر عهده ایشان خواهد بود.
هـ) ضروری است ۳۰ درصد از هزینه ی اجاره غرفه و غرفه سازی که باید از سوی شرکت پرداخت گردد، حداکثر تا دوشنبه ۲۰ دی ماه پرداخت شود.
و)  با توجه به زمان کم باقیمانده و نیاز به رزرو بلیط هواپیما و هتل، ضروری است شرکتها ۵۰ درصد از هزینه ی تور را هنگام ثبت نام و حداکثر تا ۲۰ دی ماه پرداخت نمایند و ۳۰ درصد تا ۱۰ بهمن ماه و مابقی هنگام تحویل واچر هتل و بلیط هواپیما پرداخت گردد.
ز) برای ارسال تجهیزات و محصولات جهت نمایش در نمایشگاه با ستاد تماس حاصل نموده تا پس از محاسبه ی ابعاد و وزن، اعلام قیمت شود.
تذکر ۵: پرداخت هزینه های ارسال تجهیزات و محصولات پیش از برگزاری نمایشگاه بر عهده شرکتهای متقاضی بوده و با ارائه مدارک مربوطه پس از برگزاری نمایشگاه تا ۷۰% این هزینه ها (تا سقف ۶۰ میلیون ریال برای هر شرکت) مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
با توجه به موارد فوق لازم است شرکتهای متقاضی جهت ثبت اطلاعات خود در کوتاهترین زمان ممکن، با دبیرخانه ستاد تماس حاصل نمایند.

شماره تلفن جهت تماس: ۲۶۷۵۰۴۶۹-۰۲۱، پست الکترونیکی: Info@amc.isti.ir

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته

منابع : ناموجود
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات