چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 1 May 2024
کد خبر : 1207
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مارس 2017 - 19:58
582 بازدید

رونمایی از بزرگترین سامانه توزیع مویرگی مواد پتروشیمی

با تصویب شورای رقابت، از ابتدای اردیبهشت ۹۶ سامانه سایا وظیفه نظارت بر خریداری و توزیع مواد پتروشیمی در تعاونی ها را بر عهده می گیرد؛

۹۵۱۲۲۵

با تصویب شورای رقابت، از ابتدای اردیبهشت ۹۶ سامانه سایا وظیفه نظارت بر خریداری و توزیع مواد پتروشیمی در تعاونی ها را بر عهده می گیرد. به گزارش پترون، در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی با رای حداکثری اعضا، وظیفه نظارت بر خرید و توزیع مواد اولیه در تعاونی ها به سامانه سایا محول شد.

سامانه سایا به ابتکار اتحادیه سراسری تعاونیهای پایین دستی پتروشیمی برای توزیع مویرگی مواد اولیه پتروشیمی به تعاونی های و واحد های تولیدی کشور به وجود آمده است.در این سامانه شرکتهای تعاونی که از تجمیع واحد های تولیدی تشکیل شده اند اقدام به دادن درخواست خرید برای هر محصول می‌کنند و تقاضا به سایت بورس کالا ارسال می گردد. بعد از تخصیص، داشتن گزارشهای متنوع و رهگیری عرضه ، تقاضا و مهمتر از همه آمار به روز از ویژگیهای این سیستم است. امید است با تلاش همه طرفهای ذینفع در توسعه این سیستم بتوانیم بیش از پیش به رونق تولید و اشتغال در بخش پتروشیمی پایین دستی کشور کمک کنیم.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات