دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday 6 May 2024
کد خبر : 1265
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 17:02
522 بازدید

کوره سوم تولید الیاف شیشه در مصر راه اندازی میشود

شرکت چینی JUSHI (بزرگترین تولید کننده الیاف شیشه دنیا) اعلام کرد در راستای حضور در بازار جهانی الیاف شیشه، سومین کوره خود را در تاسیسات تولید الیاف شیشه مصر راه اندازی می کند. با راه اندازی این کوره در نیمه دوم سال 2017، این کارخانه سه سال زودتر از مدت برنامه ریزی شده راه اندازی خواهد شد و در مجموع، سالانه 200,000 تن الیاف شیشه تولید می نماید؛

jushi

شرکت چینی JUSHI (بزرگترین تولید کننده الیاف شیشه دنیا) اعلام کرد در راستای حضور در بازار جهانی الیاف شیشه، سومین کوره خود را در تاسیسات تولید الیاف شیشه مصر راه اندازی می کند. با راه اندازی این کوره در نیمه دوم سال ۲۰۱۷، این کارخانه سه سال زودتر از مدت برنامه ریزی شده راه اندازی خواهد شد و در مجموع، سالانه ۲۰۰,۰۰۰ تن الیاف شیشه تولید می نماید.
جیمز وانگ، مدیر فروش بین الملل جوشی اعلام کرد، اولین واحد تولیدی ما در آمریکا با ظرفیت ۸۰,۰۰۰ تن در دسامبر ۲۰۱۶ راه اندازی شد و با راه اندازی شبکه توزیع در آلمان، اتریش، سوییس و هم اینک مصر، این حضور را گسترش داده ایم.

دکتر مایکا افینگ، مشاور ارشد آقای وانگ افزود، بازار کامپوزیتهای گرمانرم اروپا سالانه با ۶-۵% رشد به ۱٫۵ میلیون تن می‌رسد که حدود ۵۴% از کل بازار را تشکیل می‌دهد. اینک شرکت جوشی قصد دارد با کارخانه مصر، حضور خود را در زنجیره تامین الیاف کوتاه مورد نیاز برای کامپوزیتهای گرما نرم در اروپا و نیز بازار BMC و SMC تقویت کند.
منبع: ایران کامپوزیت

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات