جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29 March 2024
کد خبر : 1326
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 می 2017 - 17:58
1,207 بازدید

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز به کار خود پایان داد

صنعت نفت یکی از بزرگترین بازارهای هدف صنعت هایتک و دانش بنیان کامپوزیت بشمار میرود. با توجه به فعالیت تولیدکنندگان کامپوزیت در جهت ارتقاء کیفیت و توسعه بازار این محصولات و نیازی که در صنعت نفت به این محصولات وجود دارد و استقبالی که امسال کارشناسان و مدیران حوزه نفت از غرفه های کامپوزیت نشان دادند، امید است که رونق بیشتری را در بازار صنعت کامپوزیت شاهد باشیم؛

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری خاتمه یافت.
صنعت نفت یکی از بزرگترین بازارهای هدف صنعت هایتک و دانش بنیان کامپوزیت بشمار میرود. با توجه به فعالیت تولیدکنندگان کامپوزیت در جهت ارتقاء کیفیت و توسعه بازار این محصولات و نیازی که در صنعت نفت به این محصولات وجود دارد و استقبالی که امسال کارشناسان و مدیران حوزه نفت از غرفه های کامپوزیت نشان دادند، امید است که رونق بیشتری را در بازار صنعت کامپوزیت شاهد باشیم. با توجه به مزیتهای محصولات کامپوزیت، بدون شک تلاش همه شرکتها در جهت معرفی محصولات کامپوزیت و دادن اطلاعات فنی لازم در جهت آگاهی بیشتر مصرف کننده برای انتخاب و جایگزینی مناسب کامپوزیتها به جای سایر محصولات تاثیر بسزائی در روند توسعه بازار کامپوزیتها خواهد داشت. انجمن کامپوزیت ایران با حضور در نمایشگاه و غرفه خود تلاش کرد تا ضمن معرفی انواع محصولات کامپوزیت و مزیتهای استفاده از آن، نقش خود را توسعه بازار این محصولات ایفا نماید.
شرکتهای کامپوزیت آسیا، آریا بنیز، ارکان لوله همدان، بهشت کویر آریانا، مپنا، مشهدصدرا، مشهدصدرا شرق، مواد مهندسی مکرر از جمله اعضای حقوقی این انجمن هستند که در این نمایشگاه به همراه انجمن کامپوزیت مشارکت فعال داشتند. عکسهایی از این حضور فعال به شرح زیر میباشد.

آریابنیز

آریانا

ارکان لوله همدان

کامپوزیت آسیا

مشهد صدرا

مشهد صدرای شرق

مکرر

لازم بذکر است این نمایشگاه از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎ کنندگان،  نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می ‎آید. شرکت های آلمانی از لحاظ وسعت و فضای نمایشگاهی و شرکت های چینی از لحاظ تعداد، در میان کشورهای خارجی بیشترین استقبال را از این نمایشگاه داشته اند.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات