یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday 28 April 2024
کد خبر : 1388
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 16:20
516 بازدید

مصرف کامپوزیت های گرمانرم در اروپا تا سال ۲۰۲۲ به یک میلیارد دلار خواهد رسید

بازار آینده‌ی کامپوزیت های گرمانرم (Thermplastic composite) در اروپا به دلیل استفاده در مبلمان، لوازم خانگی، تجهیزات قدرتی و مدارهای قطع کننده رشد مثبتی را نشان می‌دهد؛

۹۶۰۳۲۴

به نقل از وب سایت ایران پلیمر، بازار آینده‌ی کامپوزیت های گرمانرم (Thermplastic composite) در اروپا به دلیل استفاده در مبلمان، لوازم خانگی، تجهیزات قدرتی و مدارهای قطع کننده رشد مثبتی را نشان می‌دهد.

طبق گزارشی که در Lucintel به چاپ رسیده است بازار چندسازه‌های گرمانرم در اروپا در سال ۲۰۲۲ با دو درصد رشد نسبت به سال ۲۰۱۷ ارزشی معادل با ۲/۱ میلیارد دلار خواهد یافت. این رشد مصرف به دلیل مزایایی نظیر کاهش وزن، بازیافت‌پذیری و پایداری در برابر رطوبت و مواد شیمیایی عنوان شده است.
از جمله شرکت‌های اصلی موثر در بازار این مواد در اروپا می‌توان به DSM، BASF SE، SABIC، DuPont، LANXESS، Solvay و Celanese اشاره کرد. در واقع این شرکت‌ها از جمله تامین‌کنندگان اصلی چندسازه‌های گرمانرم در اروپا برای عمده کالاهای مصرفی می‌باشند.
بر اساس پژوهش‌های جامعی که توسط Lucintel صورت گرفته است صنایع مبلمان و تجهیزات کاربردی رشدی بیش از میانگین تخمین زده شده را تجربه خواهند کرد. در بین انواع چندسازه‌ها، چندسازه‌های الیاف کوتا یا SFT بزرگترین بخش بازار در اروپا را به خود اختصاص داده اند. دلیل این مساله آسانی نسبی فرآیند کردن آن‌ها می‌باشد.
چندسازه‌های گرمانرم بر پایه‌ی پلی اتیلن در اروپا چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ ارزشی بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده که طبق پیش بینی‌ها در آینده نیز چنین خواهد بود. پلی پروپیلن ماده ای نسبتا ارزان بوده و عایق الکتریکی خوبی نیز هست. این مساله نیاز به افزایش تولید این ماده در اروپا را قوت می‌بخشد.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات