پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 2 May 2024
کد خبر : 1410
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 ژوئن 2017 - 18:30
473 بازدید

تجمیع بازرگانی مجتمع‌های پتروشیمی اجرایی می‌شود

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی اظهار کرد: یکپارچه سازی بازرگانی واحدهای پتروشیمی به مرحله عملیاتی نزدیک می شود؛

۹۶۰۳۳۱

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی اظهار کرد: یکپارچه سازی بازرگانی واحدهای پتروشیمی به مرحله عملیاتی نزدیک می شود.

به گزارش شانا، احمد مهدوی ابهری با اشاره به این که موضوع تجمیع بازرگانی پتروشیمی‌ها از سوی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با همکاری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه مطالعه شده است، گفت: در این بررسی نتایج بسیار مناسبی کسب شده است.

وی در بیان اهمیت یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی‎ها افزود: اگر بخواهیم ملی فکر کنیم و منافع پتروشیمی‎ها را در نظر بگیریم باید به این سمت حرکت کنیم، چون قدرت چانه زنی است که حجم فروش و صادرات را بالا می آورد و حتی می توانیم از این برند برای تامین منابع مالی استفاده کنیم.

یکپارچه سازی بازرگانی محصولات پتروشیمی از مسائلی است که مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید بسیاری بر آن دارد و پیشتر گفته است: هدف‌گذاری اصلی این موضوع در حوزه خارج از کشور است و با ایجاد یکپارچه سازی در حوزه بازرگانی، تولیدکنندگان داخلی می توانند در زمینه فروش محصولات خود در داخل و خارج از کشور سیاست گذار باشند؛ در این صورت افزون بر افزایش حجم محصولات، تعیین قیمت نیز آسانتر می‌شود و می‌توانند تعیین کننده قیمت محصولات پتروشیمی در منطقه باشند.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات