شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
کد خبر : 1504
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آگوست 2017 - 17:16
613 بازدید

به کارگیری لوله های کامپوزیتی در خطوط تغذیه گاز کشور 

طراحی و ساخت لوله های کامپوزیتی برای جایگزینی با لوله های فلزی توسط شرکت گاز استان بوشهر طراحی و اجرا شد. این طرح در سه مرحله شامل مطالعات اولیه و شبیه سازی، ساخت و اجرای پایلوت توسط یکی از اعضای انجمن کامپوزیت ایران انجام شده است.؛

۱۳۹۶۰۵۱۱-۱

به نقل از نشریه صنعت کامپوزیت “طراحی و ساخت لوله های کامپوزیتی برای جایگزینی با لوله های فلزی” توسط شرکت گاز استان بوشهر طراحی و اجرا شد. این طرح در سه مرحله شامل مطالعات اولیه و شبیه سازی، ساخت و اجرای پایلوت توسط یکی از اعضای انجمن کامپوزیت ایران انجام شده است.

به گفته مسئول امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان بوشهر، پس از پایان مطالعات اولیه و انجام تستهای آزمایشگاهی این پروژه، اقدام به حفاری و بسترسازی شده، ۵۰ متر از خطوط گازرسانی استان توسط لوله های کامپوزیتی جایگزین لوله های فلزی شد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن اجرای این طرح پژوهشی تصریح کرد: تست هیدرو استاتیک این پروژه نیز به مدت ٢ ساعت در فشار PSI۴٠٠ با موفقیت انجام شده و هم اکنون قسمتی از مسیر اصلی گازرسانی شهر دلوار توسط لوله های کامپوزیتی اجرا شده است. بهروزی، هزینه اجرای این پروژه را یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال ارزیابی کرد و افزود: اجرای این لوله ها برای جایگزینی با لوله های فلزی، به تدریج در نقاط دیگر استان نیز اجرا خواهد شد.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات