چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 8 May 2024
کد خبر : 1682
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اکتبر 2017 - 16:11
518 بازدید

برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی های داخلی تولید لوله در بخش آب کشور

این نمایشگاه با حضور مدیران، مجریان طرح ها و کارشناسان وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع اب ایران و ... در روزهای 21 و 22 آذر ماه در تهران محل ستاد وزارت نیرو برگزار میشود؛

۹۶۰۹۱۹

به‌منظور آشنایی مدیران، مجریان طرح و کارشناسان صنعت آب کشور با توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در تولید و تأمین انواع لوله مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های بزرگ انتقال آب، شرکت مدیریت منابع ایران در نظر دارد نمایشگاه و نشست تخصصی “توانمندی¬های داخلی تولید و کاربرد انواع لوله در بخش آب” را در تاریخ ۲۱ و ۲۲ آذرماه ۹۶ در محل وزارت نیرو با همکاری و حمایت سندیکاها و انجمن‌های صنفی تولیدکننده انواع لوله و با حضور قریب به ۱۵۰ نفر از مدیران ارشد و میانی بخش آب کشور برگزار نماید و مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای این نشست و نمایشگاه تخصصی را بر عهده موسسه پژوهشی آموزشی خانه آب ایران قرار داده است. لازم به ذکر است که شرکت‌های مشاور و پیمانکاران طرح‌های بزرگ انتقال آب در کشور نیز از جمله مدعوین این همایش می‌باشند.
نکته حائز اهمیت در این همایش، امکان ارائه اختصاصی و معرفی توانمندی‌ها، نوآوری‌ها و محصولات توسط خود تولیدکنندگان در حضور مدیران ارشد و مدیران استانی می‌باشد. ضمن اینکه در زمان‌های استراحت و در زمان‌های بازدید از نمایشگاه، تمهیداتی برای انجام مذاکرات مستقیم با مدیران و مجریان طرح‌های بزرگ، فراهم خواهد بود.
همچنین در راستای اطلاع‌رسانی گسترده‌تر و دائمی درخصوص سوابق، محصولات و توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی، علاوه بر نمایشگاه حقیقی (غرفه‌های نمایشگاهی)، نمایشگاه مجازی لوله سازان به آدرس WaterHouse.ir/Pipe نیز طراحی شده است که تمامی اطلاعات تولیدکنندگان انواع لوله به همراه مجموعه¬ای از استاندارها، گزارشات و اطلاعات مفید در این زمینه، بصورت دائمی و رایگان در دسترس مدیران بخش آب کشور و کلیه پژهشگران و اساتید این حوزه خواهد بود. در این نمایشگاه مجازی به سندیکاها / انجمن‌های صنفی، شرکت‌های مشاور و پیمانکاران این حوزه و همچنین به شرکت‌های تولیدکننده انواع لوله و صنایع وابسته صفحه¬ای متناسب با نیاز آنها اختصاص داده می¬شود که می¬توانند اطلاعات مجموعه شامل معرفی، سوابق، توانمندی‌ها، خدمات و محصولات خود را در قالب عکس، فیلم، متن و … بارگذاری نمایند تا در طول سال مورد بازدید مستمر علاقمندان مخصوصا مدیران و تصمیم‌گیران بخش آب قرار گیرد.

مشخصات کلی و

پوستر برنامه.

اطلاعات تماس دبیرخانه همایش جهت حضور و ثبت نام در برنامه:
شماره تماس: ۸۸۴۸۴۷۵۵ – ۰۲۱
شماره فکس: ۴۳۸۵۴۹۴۱ – ۰۲۱
صفحه اختصاصی به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام در نمایشگاه و نشست تخصصی لوله سازان: www.WaterHouse.ir/Pipe  / لینک کانال همایش: https://t.me/Pipe_Water

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات