دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday 29 April 2024
کد خبر : 1691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 نوامبر 2017 - 18:40
443 بازدید

پژو- سیتروئن و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، قطعات مورد نیاز این شرکت را داخلی سازی می کنند 

طي نشست مديران ارشد شركت پژو- سيتروئن با مسئولان پژوهشگاه، صاحبان صنايع و شركت های دانش بنيان، بر توليد 70 درصد قطعات مورد نياز اين شركت خودرو سازي در داخل كشور و با استفاده از مواد اوليه داخلي تاكيد شد؛

۹۶۰۸۱۰-۱ ۹۶۰۸۱۰

به نقل از وب سایت ایران پلیمر (بسپار)، طی نشست مدیران ارشد شرکت پژو- سیتروئن با مسئولان پژوهشگاه، صاحبان صنایع و شرکت های دانش بنیان، بر تولید ۷۰ درصد قطعات مورد نیاز این شرکت خودرو سازی در داخل کشور و با استفاده از مواد اولیه داخلی تاکید شد.
صاردات مواد اولیه مورد نیاز شرکت پژو- سیتروئن که در ایران تولید و توسط پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران به تایید می رسد یکی دیگر از توافقات نشست امروز بود.
دکتر مهدی نکومنش رئیس پژوهشگاه در این نشست با تاکید بر استفاده از توان داخلی گفت: شرایط فراهم شده در دوران پسابرجام فرصت مغتنمی است تا ما به عنوان یک پژوهشگاه ملی نقش اصلی خود را در اقتصاد کشور ایفا نماییم.

وی افزود: ما باید با توجه به منابع سرشار موجود در کشور از خام فروشی جلوگیری کرده و با انتقال دانش فنی به به صنایع داخلی در جهت تولید قطعات با استاندارد بالا کمک کنیم.
موریس کارفانتان مدیر گروه پلاستیک ، کامپوزیت و لاستیک شرکت پژو- سیتروئن ضمن بازدید از پژوهشگاه، امکانات موجود در این مجموعه را در دنیا کم نظیر دانست و گفت: وجود این همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در همه زمینه های پلیمری بستر مناسبی برای همکاری با این مجموعه است.

مراحل ارزیابی اولیه کیفی پژوهشگاه توسط شرکت پژو- سیتروئن به تایید رسیده و گام اول برای شروع همکاری ها در زمینه تامین مواد اولیه و ساخت قطعات پلیمری مورد نیاز صنعت خودرو سازی برداشته شده است.
گفتنی است، این نشست در ادامه تفاهم نامه امضا شده با انجمن پلاستیک فرانسه و با هدف تولید مواد اولیه و قطعات پلیمری مورد نیاز صنعت خودرو سازی صبح امروز گذشته ششم آبان در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران آغاز و تا امروز (هفتم آبان ماه) به کار خود ادامه می دهد.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات