دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday 29 April 2024
کد خبر : 1813
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژانویه 2018 - 16:31
385 بازدید

BYK محصولات جدید خود را معرفی کرد

شرکت BYK در نمايشگاه ChinaCoat 2017 محصولات خود را به نمايش گذاشت. BYK در اين نمايشگاه بر روي افزودني هاي پايه آب جهت برآورده كردن نياز هاي بازار چين تمركز داشته است؛

byk

شرکت BYK در نمایشگاه ChinaCoat 2017 محصولات خود را به نمایش گذاشت. BYK در این نمایشگاه بر روی افزودنی های پایه آب جهت برآورده کردن نیاز های بازار چین تمرکز داشته است.

اهمیت سامانه های دوستدار محیط زیست در سرتاسر جهان در حال افزایش است. BYK دو ترکننده و پخش کننده جدید برای سامانه های پایه آبی معرفی کرده است. این دو افزودنی جدید با نام های تجاری DISPERBYK 2080 و DISPERBYK 2081 به بازار عرضه می شوند. هر دو افزودنی دارای قدرت دیسپرس کنندگی و پایدار سازی بهینه رنگدانه ها و پر کننده ها می باشند و هیچ اثر منفی بر روی سایر خواص پوشش ها مثل مقاومت خوردگی، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر لکه ایجاد نمی کنند. BYK بر روی افزودنی های پیشرفته فاقد حلال جهت کاربرد های دوستدار محیط زیست بویژه جهت پوشش های حفاظتی و پوشش چوب تمرکز کرده است. جریان پذیری بهینه به انجام شدن صحیح فرآیند تولید و اعمال کمک می کند. BYK دو غلظت دهنده تجمعی جدید نیز معرفی کرد. این دو غلظت دهنده جدید با نام های تجاری OPTIFLO-T 1010 و OPTIFLO-H 7625 VF به بازار عرضه می شوند. OPTIFLO-H 7625 VF باعث افزایش ویسکوزیته در برش های پایین می شود و رفتار جریان پذیری سودوپلاستیک قوی ایجاد می کند در حالیکه OPTIFLO-T 1010 یک رفتار جریان پذیری شبیه سیالات نیوتنی ایجاد می کند. این غلظت دهنده در برش های بالا ویسکوزیته را افزایش می دهد. این دو علظت دهنده جدید فاقد VOC ، APEO و قلع بوده و دوستدار محیط زیست می باشند.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات