پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 18 April 2024
کد خبر : 1869
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 فوریه 2018 - 16:25
279 بازدید

همکاری مشترک، راهبردی برای افزایش فروش گرافن

شرکت دایرکتا پلاس تلاش دارد با همکاری شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف، گرافن را وارد محصولات آن‌ها کند تا با این کار دایره‌ی فعالیت‌های خود را گسترش داده و درآمد بیشتری به‌دست آورد.؛

Nano: Graphene Structure

شرکت دایرکتا پلاس تلاش دارد با همکاری شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف، گرافن را وارد محصولات آن‌ها کند تا با این کار دایره‌ی فعالیت‌های خود را گسترش داده و درآمد بیشتری به‌دست آورد.
شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) یک شرکت‌ ایتالیایی است که در حوزه‌ی گرافن فعالیت دارد. این شرکت در حال تلاش برای بهره‌برداری از این ماده‌ی جادویی است. دایرکتا پلاس ۱۲ سال قبل تأسیس شد تا سامانه‌ای برای تولید گرافن عرضه کند؛ سامانه‌ای که قادر به تولید ارزان قیمت و سریع گرافن باشد. این شرکت بعد از مدت‌ها موفق به انجام این کار شد.
این شرکت روی تولید محصولات نساجی و محیط‌ زیست متمرکز شده‌است. در حال حاضر دایرکتا پلاس برای همکاری با مشتریان خود در حوزه‌ی کامپوزیت و الاستومر برنامه‌ریزی می‌کند؛ از این رو وارد همکاری با شرکت‌هایی نظیر ویتوریا، تولید کننده تایرهای دوچرخه، شده‌است.
ویتوریا اولین تولیدکننده‌ای است که از محصولات دایرکتا پلاس استفاده کرده است. این شرکت ابتدا از الیاف کربنی برای ساخت چرخ استفاده کرده و بعد در تایرهای خود از محصولات دایرکتا پلاس استفاده کرد.
تایر ساخته شده با محصولات دایرکتا پلاس از استحکام بالایی برخوردار بوده و زمانی که ترمز گرفته می‌شود، بسیار نرم است. این تایرها در المپیک ریو (Rio) استفاده شده و دوچرخه‌‌سواری که از این تایرها استفاده کرده بود موفق به دریافت ۴ مدال شد.
دایرکتا پلاس موفق به دریافت سفارش خرید ۲۵۰ کیلو گرافن از شرکت ویتوریا شده‌است. این گرافن‌ها قرار است برای تولید چرخ و تایر مورد استفاده قرار گیرند.
شرکت دیگری به نام فرنچ‌اسکای (French Ski) نیز با همکاری شرکت دیگری در حوزه‌ی ساخت لباس اسکی فعالیت دارد. این شرکت نیز اقدام به خرید گرافن از شرکت دایرکتا پلاس کرده است تا عملکرد این ماده را روی لباس‌های اسکی مورد آزمایش قرار دهد.
شرکت دایرکتا پلاس در حال رایزنی با شرکت‌های مختلف است تا محصولات گرافنی خود را به آن‌ها عرضه کند. یکی از این شرکت‌ها در حوزه‌ی تولید آسفالت فعالیت دارد که قرار است از گرافن برای بهبود کیفیت آسفالت استفاده کند.
آلفردو گراسی که تولید کننده‌ی لباس کار است، قرارداد ۶۰۰ هزار یورویی برای خرید گرافن با دایرکتا پلاس منعقد کرده است. قرار است از گرافن برای بهبود عملکرد لباس‌های مورد استفاده در صنعت نفت استفاده شود.
درآمد شش ماهه‌ی اول دایرکتا پلاس در سال ۲۰۱۷، ۰٫۳ میلیون یورو بوده که به دلیل کاهش فروش تایر دوچرخه، با کاهش روبرو بوده است، اما دایرکتا پلاس پیش‌بینی می‌کند این رقم در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ دو برابر شده باشد.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
ارسال نظر شما
انتشار یافته : ۰ در انتظار بررسی : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات